Комплексна система захисту від крадіжок автомобіля - система AUTOLIS

Портал самообслуговування користувача


Підключення та налагодження Системи АВТОЛІС


Для коректної роботи автосигналізації АВТОЛІС в Україні потрібно налагодити центральну частину сигналізації, яка розташована в автомобілі, а також мобільний додаток AUTOLIS.
1. Налагодження частини АВТОЛІС (автосигналізації, яку встановлено у ваш транспортний засіб)

Налагодження центральної частини АВТОЛІС здійснюється штатним засобом, що передбачено виробником сигналізації - за допомогою смс-команди, яку необхідно надіслати з зареєстрованого номеру телефона в системі АВТОЛІС на номер телефону самої сигналізації.

Синтаксис смс-команди:

80# К*У 8080,3456,ugonu-nema.com.ua

К*У - код управління - це 2 перших числа сервісного коду. Їх можна подивитись на картці сигналізації, див. скріншот № 4. В нашому тестовому випадку замість К*У треба ввести 4*10

У разі, якщо команда з К*У не виконується, замість К*У введіть PIN код - це чотири секретних числа із зірочками (роздільниками) цих чисел. Їх також можна подивитись на картці сигналізації.

Для довідки, первинна реєстрація телефону, який прив'язаний до вашої сигналізації, здійснюється сертифікованим спеціалістом сервісного центру при встановлені сигналізації.

2. Налагодження мобільного додатку АВТОЛІС

Для мобільного додатку АВТОЛІС виробником передбачено встановлення альтернативного серверу, треба встановити наступне значення:

https://ugonu-nema.com.ua/autolis/service

Як це виглядає в скріншотах:

1. Зайдіть у додаток AUTOLIS на своєму смартфоні та перейдіть в налаштування додатку, див. скріншот 1, п.1:

AUTOLIS

2. Натисніть пункт URL сервера, див. скріншот 1, п.2.

3. Після натискання з'явиться вікно вводу альтернативного серверу, див. скріншот 2, п. 3:

AUTOLIS

4. Скріншот 4, приклад сервісного коду та частина его - К*У, позначено червоною рамкою:

AUTOLIS

3. Дізнатися номер ID системи, як встановити канал передачі команд СМС / Інтернет

Дізнатися номер ID системи, яку встановлено у ваш автомобіль або як встановити канал передачі команд СМС / Інтернет можна у додатку AUTOLIS, скрін-інструкцію дивись за цим посиланням.

4. Особливості прошивок деяких систем. Часті повідомлення про відсутність зв'язку із системою.

У разі, якщо ваш додаток часто "скаржиться" на відсутність зв'язку із системою, є вирогідність того, що ваша сигналізація намагається встановити зв'язок з основним сервером (особливості конкретних версій прошивок), а не з альтернативним, до якого ви підключені.

Для цього, за замовченням, системі надається 3 хвилини. У разі невдалого з'єднання автосигналізація намагається встановити зв'язок з альтернативним сервером - це також 3 хвилини, загалом виходить 6 хвилин.

Мобільний додаток вважає, що якщо впродовж 5 хвилин автосигналізація не вийшла на зв'язок - це втрата зв'язку і видає відповідне повідомлення. Таким чином, якщо автосигналізація "спить", то гарантовано можна отримувати повідомлення про відсутність зв'язку з вашим авто.

Як виправити?

Наша порада - змінити час сессії "спілкування" автосигналізації з сервером з 3 на 2 хвилини - це дозволить, навіть при спробі відправити дані з автосигналізації на основний і альтернативний сервер, вкластись в 4 хвилини. У такому випадку мобільний додаток буде відпрацьовувати коректно і відповідно повідомлень з відсутності зв'язку буде менше.

Щоб встановити час "спілкування" на 2 хвилини надішліть з зареєстрованого телефону СМС з 86 командою у форматі:

86# 2 К*У

К*У - код управління - це 2 перших числа сервісного коду. Їх можна подивитись на картці сигналізації, див. скріншот № 4. В нашому тестовому випадку замість К*У треба ввести 4*10


Піклуємось про безпеку разом!

Публічна оферта

З угодою користувача можна ознайомитись за цим посиланням.